Velkommen til felles vårdugnad for Sørbråten vel og Sørbråten idrettslag – på Rundmyra mandag 11. mai klokka 17:00!

Vi skal gjøre det fint rundt velhuset før 17. mai, demontere hockeybanen og annet snacks.

Mat og drikke til ivrige dugnadsarbeidere, og Rusken-premie til ungene.

Ta gjerne med redskaper som kan komme til nytte – kost, drill, jernrive, spade, trillebår og ryddesaks, eksempelvis!